3 veckor

Idag har det gått tre veckor sedan jag kom till Spanien och jag trivs riktigt bra!
Jag kan dock erkänna att jag fick en del hemlängtan när min klass hemma i Sverige hade klassfest.. Åh, vad jag saknar dem! 
Men som tur var hade även min klass här i Spanien nollning/klassfest samma kväll, så jag hann inte fundera så mycket på det.
Det gör även lite ont i hjärtat när jag skypar med min familj.. Det ska bli så roligt när de kommer hit om ett par veckor och jag får visa allt!


Hanna skriver:

Hej! Jag går 1an på samhällsprogrammet på Västerhöjd och funderar att söka till Madrid nästa år..
Kan du ha en frågestund ang Madrid och allt mellan himmel och jord som handlar om det? :)

Svar: Hallå Hanna!
Skriv till mig på facebook om du undrar något speciellt.. Du får fråga om vad du vill så ska jag försöka svara :)
Olivia Enroth


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar