Längsta joggingrundan hittills

Jag började dagen med en skål gröt och en kopp te. 
Efter det gav jag mig ut på en 13.5 km lång joggingrunda och svalkade av mig med ett nakenbad i sjön Plogen.
Nu bakas bröd hemma hos mormor och morfar.

Jag älskar sommar och ledighet och kusiner och släkt.


Några bilder på våra kaniner under bilresan till Dalarna:




Sedan vi kom hit har jag även hunnit med att gå på en kvällspromenad i förrgår med min favorit Elsa. Vi trodde inte att det var så långt som det var och det visade sig vara en ganska bra bit... Promenaden tog 2 timmar och 20 min.




Vi har kollat på många fotbollsmatcher, ätit MYCKET mat och fika.

Det har varit en sjukt mysig midsommarledighet helt enkelt!


Nu har brödet snart jäst färdigt! Vi hörs och syns!

Kram Olivia






























Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar