Tredje dagen

Det är tredje dagen i Madrid och jag känner mig helt slut.

På eftermiddagen äter min värdfamilj lunch hemma och tar sedan siesta, vilket innebär att de sover någon timme.
Eftersom det finns så mycket att se, så många nya människor att träffa och en helt ny stad att bekanta sig med har jag skippat siestan både idag och igår.
Trots att jag hoppat över siestan har jag dock hållit mig vaken på natten och umgåtts med min spanska familj för att sedan gå upp och ge mig iväg till skolan innan de ens klivit ur sängen.
Jag är sååå trött och att temperaturen ute är över 30 grader gör inte saken bättre...



Det blir mycket drickande i den här värmen och efter skoldagen har vi både idag och igår pustat ut på olika uteserveringar.

T ex på Starbucks tillsammans med Isnan (som hemma i Sverige stavar sitt namn Stina)






























Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar